Tuesday, August 9, 2011

TunjukiLah kami Jalan Yang Lurus




Selasa : 1.37 a.m: Ketika syok menggodeks-godeks internet, aku tertarik dgn beberapa isu skang berkenaan dgn golongan Atheist/freethinker/agnostic. Isu tersebut akhirnye makin merebak setelah muncul nya sitt_alwuzara3/Makcik Hajjah Sitt yang semakin menunjukkan belangnya...
Penghinaan kepada ALLAH S.w.t dan Nabi Allah iaitu Rasullallah S.a.w telah menyebabkan isu ini menjadi semakin parah.....korang leh google sndiri siapa sebenarnya makcik nih/ anlene Tan yang kian popular dgn pemikiran atheist nye....ape nk jadik....semakin ramai melayu mula terjebak dgn golongan ini melalui group2 yang dibuat oleh golongan ini sendiri...

Namun, Tahniah, ada juga dari kita cube menyelinap masuk ke group2 tersebut untuk mendakwah, berdebat dan menyangkal sebarang tindakan golongan tersebut:
Berikut ialah beberapa keratan debat dalam gerakan Encik Sufi dalam membela Islam..Tahniah!!






Group terbabit: Malaysian Atheist

Dengan Nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasihani,
Segala Puji bagi Allah Tuhan sekelian alam,
Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani,
Tuhan Penguasa Di Hari Pembalasan,
Engkau lah Tempat yang kami sembah dan Engkaulah tempat kami mohon pertolongan,
Tunjukilah aku jalan Yang lurus,
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang- orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang-orang yang sesat.

1 comments:

sy bknnye baek sgt. but, if terbaca bnda2 camni make me sick.. bleh buatkan kita menangis, takut.. andai kata sy akn tergolong dlm golongn cm2.. nauzubillah.. dosa yg sedia ada pun xtertanggung..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites