Thursday, March 4, 2010

Memulakan tujuan

Assalamualaikum...


ak bukan ape kan, saje boring2 wat la blog, mane tau kan ak rajin menulih ker, post mende2 bes ker buley la kongsi ngn kawan2....ak bukan ape, kekadang aku rase macam banyak nk luah tp nk menulih tu mcm payah....ak tatau nk gune bhs ape....yerrr..mmg la melayu, tp ayat2 tu mcm kureng jer....sbb tu aku xreti nk menulih-nulih nih..lgpun..bhs melayu pun leh rosak dgn gaya aku nulih nieh....tp kalo dgn gaya aku nulih nieh..leh bikin malu ak nyer "abah"..bukan ape..die adalah cikgu bahasa melayu yg hebat....msti ar beb..bapak aku tue beb....

Aduyaiiii.....blom ape2 ak dah sembang pnjg lebar.....ape-ape pun aku nk kenal kan diri aku dulu lah....nama aku farhan, nama glemer plak pak_an...ak pun pelik,bile ak hijrah ke luar....ak dpt la nm nie....kat kelate..ak dpt nm glemer lain....asal ak mmg org kelantan...kelate la katakan.....umur ak br je cecah 25 tahun, agak mude la lg kan...masih bujang dan kate org2 mude single la...alamak..terpromot diri la plak....masih belajar kat ipta tersohor kat johor yakni UTHM....haha...korang pun dah tau kan....makin memanjang plak ak menulih.....

setakat ini jelah ak nulih ari nie sbg permulaan aku.....bukan ape..kalo ak nulih skang may be sok2 dah tatau nk tulih ape....ok la pren....sbnrnyer ni dah kul 3 pg....ak pun perlu tido....

gud nite all....




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites