Saturday, March 6, 2010

Takraw



Ak nk mule manulih lg....kali ni plak pasal sukan yg ak selalu main....TAKRAW....boleh dikatakan begitu byk tmpat ak dah menjelajah di semenanjung ni tuk bermain takraw...ak xder la terer bebenor..setakat main je lah kan....cume baru2 ini...semenjak ak masuk UTHM ni....ia da menjadi semakin serius....training je memanjang....mungkin ini leh menambahkan skill aku,,,tp tu lah kehidupan..dgn kesibukan ak bertakraw, aku cube menyusun time table aku untuk menyiapkan kerje lain juga....kate org ..kalo dah minat, sumer buleh..masa buley di atur....kenangan pahit ak semasa bertakraw..huh...ak penah patah tangan kiri aku..terkulai macam spiring...berpintal-pintal...time tu aku gulung mcm player malaysia...tp failed....bile aku uthm nie....lg byk kenangan aku dgn sepak takraw uthm....nape aku kate gitu...takraw uthm yg sblom ni dah pupus tp muncul balik dgn kehadiran player2 baru...mmberi sinar harapan kepada takraw uthm....sehingga lah skrg..ak dah pun last sem....dan masum terakhir adalah pada hujung bulan 3 nieh....tp smgt sesetgh player mcm dah merudum jer...ak pun tatau nape..sumer nyer berlaku after game kat utm....tp ak harap tingktkan lah smgt korang masing2...biarlah masum kali ni menjadi sejarah dan kenangan manis kepada kite sumer.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites