Thursday, March 3, 2011

Kelate VS N9

Anda saksikan sendiri....kebangkitan industri bola sepak kelantan. Sekiranya anda berada di stadium Mohamad ke IV pada malam itu..anda dpt rasekan..gelombang merah memenuhi segenap ceruk stadium..

Video berikut merupakan gambaran penyokong pada malam tersebut:


di malaysia, boleh dikatakan HANYA stadium ini sentiasa di penuhi lebih dr 30000 penyokong pada setiap perlawanan liga super atau liga2 lain.

Namun. kekesalan juga muncul apabila sesetengah penyokong masih lagi mempunyai mentaliti yang sedikit rendah yang gemar membaling bekas plastik air minuman yang dibaling dr atas dan terkena kpd penyokong di bwh. Hanya Segelintir penyokong tersebutlah sebenarnya telah merosakkan imej penyokong kita. KENAPA INI HARUS BERLAKU? bak kata pepatah...kerana nila setitik, abis susu sebelanga (gaya karam singh walia).....berikut ialah sedikit highlight pada malam tersebut.


Gol cantek yg dijaringkan oleh shahrul idlan talaha memberi 1 gmbaran +ve dalam pasukan bola sepak malaysia...tahniah di ucapkan kepada Tan Sri Anuar Musa kerana berjaya membawa TRW sampai ke tahap sekarang.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites