Monday, February 7, 2011

Chelsea pula Tumbang

Ahad-Kekelahan Chelsea buat kali ketujuh membuktikan ketidakcekapan Carlo Ancheloti selaku jurulatih Chelsea dalam membentuk pemain-pemain yang sudah bergelar bintang di Stamford Bridge. Chelsea Fan saban kali dikecewakan oleh ketidakcekapan beliau dalam mengatur strategi untuk menang. Apakah beliau akan terus kekal di Chelsea? Chelsea Fan sudah mula merindui zaman kebangkitan Chelsea iaitu zaman Jose maurinho.


Berikut ialah sedikit telatah pemain-pemain dalam perlawanan Chelsea melawan Liverpool Pada Malam tadi.



Cech:Apa ko buat nie...Tumbuk Karang
Ivan: Sabar la Bro, ak nk save bola jer..bg la aku peluang


Torres:KO xbagi Bola kat aku, Aku tarik suar ko kan...mau?

Drogba:wei Torres, Bola depan Gol xpun xleh buh..Ape daaa


Torres: Apalah nasib aku.Abg Drog marah aku.sob3


Luiz:Aku nk wat skil lipat gulung...sapa berani masuk ?

Sila Tinggalkan kata-kata aluan anda bersertakan nama berkenaan kekalahan Chelsea Malam Tadi.
Sekian

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites