Saturday, February 19, 2011

Padah Tidak Bersedia


Entry kali ini adalah berkaitan dengan persediaan awal kita menghadapi sesuatu yg tidak kita jangkakan. Click gmbr tuk besarkan;-



Bliau suda tentu tidak mengjangkakan perkara ini terjadi ke atas diri beliau mungkin kita juga begitu.tp tiba suatu saat, kita mungkin juga mnjadi mangsa penyakit2 sebegini. Tp adakah kita akan bersedia dlm menghadapinya..Sekurang-kurangnya, kita dpt mengurangkan beban dalam pembelanjaan dlm rawatan penyakit sebegini.

Mengapa tidak kite bersedia dengan mengambil insuran. Anda tahu apa itu insuran dan bagaimana ia membantu anda?....Prudential is one of da bes insuran yang boleh anda percayai.

Taraf hidup yg semakin meninggi menyebabkan pembelanjaan terhadap perubatan juga meningkat. Apakah kita tidak sanggop mengorbankan sedikit dr wang gaji anda untuk perlindungan anda, rawatan anda dan untuk org tersyg anda....

Serinkali kita dgr, isteri yg kematian suami xmampu menyara hidup anak mereka yang rmai. itu sudah tentu. Tetapi dgn Prudential, mslh itu boleh diselesaikan.

Sanggopkah anda?

Gaji anda untuk diri anda!!!
Duit yg disimpan selama 10 tahun mungkin boleh habis sekelip mata apabila ia diperlukan untuk rawatan anda, pembedahan dan sebagainya dan bagaimana anda mahu meneruskan rawatan susulan selepas wang itu habis????..tanya diri kita ??

tetapi dengan Prudential, semua itu dpt dielakkan?????

Bagaimana??????

Hubungi Pak Bedung

2 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites