Tuesday, February 8, 2011

Jalan-Jalan Cuci Mata

Aku nk ceritakan kisah aku pada sabtu lepas...Keluarlah aku ker KB mall...Kalo sape yg biasa mmg tau la tempat nie....tanpa melengahkan masa...aku keluarlah dengan seorang awek-Sila lihat Gambar di bawaH;-



Beginilah rupa aku pada waktu itu, berjalan-jalan aku dengan awek yang baru ku kenal yang agak cun la..aku Berjalan2 dengan gaya macho nya(mmg macho kan?) dan die memandang aku dengan penuh minat seperti di atas..comey awek nie.Tetiba kepala hotak ku teringat dengan lagu ini;-



Huh..nasib bek....tengah aku jalan2.....die plak mau shopping, alamak aiiih..byk tol duit die nie(dlm ati jela)


Pergh...baju Xnak branded lagi....pusing2 punya pusing

Nasib Baik lah 50%..pergh...dari 10 hinggit jadi 5 hinggit? Korang agak2 apa barang tuh?
Xleh agak punye kan....hahahah..


Dan Kemudiaannya...aku bergerak ke destinasi seterusnya iaitu al ikhsan tp betapa malangnya al ikhsan store sudah tutup di sebabkan hari sudah malam(jauh tol perjalanan aku time tuh) n then.......


Aku singgah lah KFC tuk makan...kfc jugak sudah berpesan...jaga kebersihan bandar kita....ingat tu kawan2...dan satu lg...


Jangan Tampal Poster Merata-rata..nanti bapak marah..
UNDERSTOOD?aFTER That...ak pun balik la rumah....bapak die punye jem...teruk gilerrrrrrrrrr.......
Nak smpai rumah pun dah lambat...dah la pg nie nk kene keje...
awek punye pasai....hahaha,...

Moral of da story; jangan membebel masa nk tido....ni la padahnya...jadi macam aku!!!!!

Apa pun...layannnnnn lagu ini....







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites